У краю успіху: чому провалився Microsoft Edge

0
2

Microsoft Edge має всі передумови для того, щоб бути успішним. Але за два роки він так і не зумів зайняти скільки-небудь великої частки ринку. Чому так сталося і чого йому не вистачає, щоб конкурувати з лідером Google Chrome?

У березні 2015 року, у складі черговий превью-збірки Windows 10 з’явився новий браузер, який прийшов на зміну Internet Explorer. Він називався Project Spartan. Через місяць компанія-розробник оголосила, що браузер отримав назву Microsoft Edge.

Windows 10 офіційно побачила світ 29 липня 2015 року. Через рік і місяць, у серпні 2016, вийшло ювілейне оновлення, в якому додали підтримку розширень для Edge. Їх як і раніше не так багато, але основні, начебто блокувальників реклами, в наявності. За результатами різних тестів Microsoft Edge перевершує в швидкості навіть Google Chrome.

Він економніше інших браузерів відноситься до витрати батареї на ноутбуках. Погугливши відгуки, можна переконатися, що користувачі в цілому згодні щодо продуктивності і економічності Edge. Але на дворі кінець 2017, а його частка на ринку браузерів складає 4.43%. За рік вона зросла менше ніж на два відсотки.

Це називається провал

І якщо придивитися, такий провал не виглядає дивним. Продуктивність не одно функціональність. Користувачеві не так критично, що сторінка завантажиться на дві мілісекунди швидше. А от неможливість на цій сторінці виділити текст, і по правій кнопці миші вибрати опцію шукати виділене в Яндекс або Google, — вже відчутна незручність.

Замість цього в контекстному меню є пункт «прочитати вголос». Відсутність елементів, які давно представлені в інших браузерах, ставши по суті базовими, і сумнівні інновації натомість — ось перша проблема.

Друга модель поширення. Edge поставляється тільки з Windows 10, і це серйозний недолік. За бортом користувачі Windows 7, яка, як і раніше встановлена на 42% комп’ютерів у світі, Windows 8 і Linux.

І навіть в Windows 10 браузер представлений не у всіх редакціях — його немає у версії Enterprise (LTSB). Можна було б припустити, що Microsoft вирішила піти шляхом Apple, зробивши Edge ексклюзивним, як Safari для Mac OS. Але навіщо тоді випускати версію під Android?

Крім того, наївно думати, що досить попередньо встановити браузер у систему, щоб їм почали масово користуватися. Працює «модель Гугла», коли звідусіль ллється реклама, і кожен другий установник програм містить опцію «спробувати Google Chrome». Звичайно, такий метод не спрацює, якщо сам продукт поганий, але Edge конкурентоспроможний, однак у нього 4% ринку, а в Chrome 63%.

 

Можна було б додати третій пункт. Як не крути, за Edge тягнеться шлейф проблемного Internet Explorer, і багато користувачів за звичкою не вірять у вбудований браузер. Не можна виключати, що вплив також справляють скандали з надмірним збором даних з боку Microsoft. Але насправді, якби не обмеженість платформ і пасивна модель поширення, ці речі не грали особливої ролі. Google теж звинувачують в агресивному збір даних, і що?

Чесно кажучи, за хлопців з Редмонда прикро: вони зробили в цілому гідний продукт, і до успіху не вистачило якихось пари кроків. Залишається сподіватися, що це все ж таки питання майбутнього. А ви користуєтеся Microsoft Edge?

Джерело: http://astral-td.com.ua/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here