Facebook анонсував закриття трьох недавно запущених сервісів

0
1

Соціальна мережа Facebook повідомила про намір закрити діючі сервіси, раніше придбані компанією. У їх число потрапили Moves, Hello і tbh.

Згідно з офіційною інформацією, головною причиною цього став низький попит користувачів і малий обхват аудиторії, проте з боку профільних експертів є версія, що Facebook просто перестав займатися розробкою придбаних сервісів. Всі відомості, які знаходяться всередині додатків, віддаляться протягом 3 місяців, про що попереджає компанія на своєму веб-ресурсі.

Занедбані придбання

Сервіс Hello, що стартував в 2015 році, охоплював аудиторію країн США, Бразилії і Нігерії. За допомогою програми володарі пристроїв на Android могли об’єднати свою адресну книгу смартфона зі своїм списком віртуальних друзів на фейсбуці. Очікується, що робота Hello припиниться протягом найближчих місяців.

Наступний кандидат на виліт – платформа Moves. Сервіс спочатку запускався попередніми власниками в 2013 році, а роком пізніше фітнес-майданчик перейшла у власність Facebook. Його функціонал спрямований на підрахунок щоденної спортивної активності – ходьби, біг, велосипедних поїздок і т. д. Робота програми разом з API закінчується в кінці липня.

Технічні ресурс The Verge висловлює свою точку зору на припинення роботи двох вищеназваних сервісів – компанія Facebook не займалася належним чином новопридбаними активами і не вкладалася у їх розробку і вдосконалення. Обидва сервісу не отримували оновлень і істотних поліпшень вже близько року після початку роботи.

Соціальний сервіс tbh був розроблений для підлітків США, де старшокласники, зберігаючи анонімність, можуть писати, що їх притягує один до одного. Вигідно відрізняючись від перших двох додатків, tbh отримувала регулярні оновлення, а не дуже давно в ньому з’явилася нова функція для запису обміну повідомленнями. Платформа почала роботу менше року тому, а у власності компанії виявилася в середині осені 2017-го.

Компанія — вдалий інвестор

Проводячи об’єктивну аналітику, Facebook ніяк не можна назвати непродуманим інвестором. У числі його придбань знаходяться досить успішні й популярні в усьому світі сервіси. Згідно статистичним дослідженням компанії AppAnnie, чотири продукту з першої десятки найбільш скачуваних додатків для iOS-пристроїв належать «Фейсбуку».

Лідером списку стала власне сама соціальна мережа Facebook. Володарі пристроїв на iOS скачали його приблизно 700 млн. разів (якщо рахувати з 2010 року). П’єдестал другого місця зайняв Facebook Messenger, замикає трійку лідерів відеохостинг YouTube.

Далі на четвертому місці влаштувався Instagram, який офіційно повідомляє про більш ніж 1 млрд. користувачів. Потім на п’ятому місці розташується сервіс WhatsApp, що став власністю «Фейсбуку» в 2014 році. Додаток рапортує про 1,5 млрд. користувачів, які використовують даний ресурс. Нижче у списку заявлені карти від Google, Snapchat, Skype, WeChat і китайський аналог Facebook Messenger — платформа для обміну миттєвими повідомленнями під назвою QQ.

Джерело: http://fuck-hack.com/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here