Facebook предявляє політичним рекламодавцям нові вимоги

0
2

Facebook почав перевіряти особистості всіх охочих, зацікавлених у поширенні політичних оголошень. Про це компанія повідомила в понеділок, 23 квітня, через три тижні після того, як зобов’язалася запровадити процедуру, покликану зробити політичний контент на платформі більш прозорим. Нововведення також спрямоване на боротьбу з фейковими сторінками.

Зараз власники сторінки, які бажають отримати дозвіл на публікацію політичних рекламних оголошень, повинні представити Facebook свій ID, виданий урядом, а також поштову адресу. Кожна заявка перевіряється вручну, після цього рекламодавцям надсилається унікальний код доступу, який необхідно ввести, щоб завершити процедуру. Користувачі також зобов’язані надати інформацію про те, хто спонсорує політичну акцію, але представники Facebook не уточнюють, чи будуть ці дані перевірятися.

Поки що новий вид авторизації стосується жителів США, але Facebook планує поширити його на глобальному рівні. Рекламодавцям, які хочуть дотримуватися всі вимоги платформи, пропонується пройти розроблений для них навчальний курс Blueprint.

Всі ці заходи є продовженням боротьби з політичною дезінформацією, розпочатої перед президентськими виборами 2016. Як заявила влада США, деякі іноземні агенти намагалися втрутитися в державні процеси допомогою розповсюдження підроблених новин.

У лютому цього року Роберт Мюллер, спеціальний прокурор США, звинуватив кількох російських громадян і структур у спробі залучити американців до зовнішньої пропаганди, спрямованої проти кандидата в президенти Клінтон в 2016 році.

Боротьба Facebook з дезінформацією перейшла на новий рівень після скандалу з Cambridge Analytica: консалтингова фірма неналежним чином зібрала дані понад 80 мільйонів користувачів Facebook в 2014 році, після чого отримала звинувачення в тому, що застосовувала цю інформацію для сприяння президентської кампанії Трампа. Крім перевірки політичних рекламодавців Facebook також веде перевірку новинних фактів в рамках боротьби з фейками, але поки що, як визнають представники соцмережі, успіхів у цій справі мало.

Джерело: http://pcforsage.com.ua/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here