Facebook продовжить розвивати і покращувати сторизы

0
2

У Facebook вірять, що сервіс соцмережі Сториз приживеться в стрімко мінливому світі. Але той факт, що формат слайд-шоу за популярністю скоро перевершить стрічку, не означає, що люди користуються ним повсюдно.

В кінці минулого року Facebook відправив свою команду в Індію, щоб дізнатися, яким функціоналом повинен володіти сервіс, щоб створювати Сториз на різних місцевих мовах і відтворювати на телефонах без великого запасу внутрішньої пам’яті.

Сьогодні Facebook вже відчуває три масштабні функції Сториз в Індії, які незабаром будуть доступні в усьому світі. Новий функціонал буде сприяти появі повідомлень від тих користувачів, які не хочуть вводити текст або користуватися клавіатурою на нерідній мові. Також нововведення будуть корисні для бажаючих створювати микроподкасты, Facebook Stories дозволить звуковим повідомленням поєднувати голосове повідомлення з кольоровим фоном або фотографією.

Архів для Сториз

Facebook Stories отримає архів, схожий на Instagram Stories, який автоматично і конфіденційно зберігати кліпи після закінчення терміну їх дії, щоб користувачі могли повернутися до них або ще раз поділитися контентом в стрічці новин. І, нарешті, Facebook дозволить користувачам Сториз конфіденційно зберігати свої кліпи з Facebook Camera безпосередньо на серверах соціальної мережі замість внутрішньої пам’яті телефону. Наприклад, якщо в мобільному пристрої недостатньо місця.

«Ми знаємо, що доступність перегляду і простота публікації Stories надзвичайно важливі для людей у всьому світі, особливо для тих, хто використовує повільне з’єднання», — розповідає директор Facebook Stories Коннор Хейс (Connor Hayes). «Ми постійно працюємо над поліпшенням досвіду взаємодії з Stories для всіх типів підключень. Частина інвестицій вже витрачена на розробку нашого додаток FB Lite».

У Facebook є непогана можливість скористатися тим, що Snapchat не зміг досі закріпитися на міжнародному ринку. З-за проблем з розробкою на Android і початкового небажання звертати увагу на інших користувачів, крім підлітків, які проживають в США, Snapchat залишив відкритими можливості для продуктів Facebook.

Тепер зростання кількості прихильників Snapchat істотно сповільнився, досягнувши 191 мільйон щоденних користувачів. При цьому вже відзначалося істотне скорочення активних користувачів у березні 2018. Між тим WhatsApp Status, клон Snapchat Stories, налічує близько 450 мільйонів користувачів в день, а Instagram Stories — понад 300 мільйонів.

 

«Що стосується Facebook Stories, то спочатку проект був схожий на місто-привид, але все більше і більше моїх друзів відправляються туди, почасти завдяки здатності об’єднувати інформацію з Instagram Stories», — повідомляє Хейс.

Facebook Stories ніколи не оголошував статистику користувачів, і Хейс продовжує: «Нам поки що нема чим поділитися, але продуктивність і фунционал Facebook Stories вселяє оптимізм, і ми маємо чітке уявлення про те, як можемо застосувати наш досвід найкращим чином». Після запуску Сториз в мобільному додатку в середині 2017 року Facebook тільки і робить, що з усіх сил намагається змусити сервіс працювати. Компанія вважає, що кількість користувачів, які бачать Stories непотрібним чи зайвим функціоналом, поступово зійде нанівець.

 

У глобальному зростанні Сториз Хейса турбує той момент, що замість того, щоб транслювати з телефону тільки самі значущі події нашого життя, ми все більше і більше переривали повсякденну рутину і виходили в ефір.

 

Є ще одна ситуація, яку Facebook сподівається виправити. «Функцію збереження фотографій і відеороликів можна використовувати для фіксації того, що ви можливо захочете опублікувати пізніше. Тому вам не потрібно відразу редагувати або публікувати їх, поки ви проводите час зі своїми друзями, а замість цього ви насолоджуєтеся моментом на концерті та діліться цим пізніше. При цьому ви продовжуєте активно використовувати технології та гаджети в своєму житті, тому я сподіваюся, що ми зможемо навчитися записувати події як можна більш тонко, не порушуючи звичний хід речей».

Функція «Зберегти у Facebook»

Нова функція «Зберегти у Facebook» створює закриту вкладку в інтерфейсі створення Сториз. Таким чином ви можете отримати доступ і опублікувати зображення, які ви зберегли. Фотографії можна буде знайти у вкладці «Збережені» у розділі «Фото» вашого профілю.

На відміну від функції Photo Sync, яка вже не підтримується Facebook, тут ви можете зберегти одне зображення за одну сесію створення Сториз. Це буде великою підмогою для користувачів, яким не вистачає вільного місця в смартфоні. Facebook заявляє, що у всьому світі досить багато людей, яким щоб зберегти нові фотографії, спочатку необхідно видалити старі.

Facebook хоче спонукати людей приділяти більше часу на оформлення Історій. Також стало відомо, що деякі люди хочуть взаємодіяти зі своїми кліпами після закінчення 24-х годинного строку їх дії . Ось чому компанія створила Архів, раціональний інструмент на службі ефемерного.

Facebook Аудіо Сториз

Під час поїздки в Індію команда дізналася, що фотографії і відеоролики — це не найпростіший спосіб поділитися новиною. Якщо ви тушуетесь перед камерою, камера низької якості або у вас немає цікавих сцен для запису, то звукові Сториз як раз для вас.

Фактично Facebook почав тестувати голосові кліпи в якості оновлення статусу стрічки ще в березні. «Після поновлення на цьому тижні у вас будуть варіанти додавання голосового повідомлення на кольоровий фон, зображення з галереї камери або збереженої галереї. Ви також можете додати наклейки, текст або каракулі », — говорить Хейс. Враховуючи те, що в Індії 22 офіційні мови і понад 100 прислівників, записати голос буде набагато простіше, ніж надрукувати текст.

Деяким користувачам як і раніше не будуть подобатися Сториз, які стають все більш помітними у видачі Facebook. Але Facebook не може дозволити собі озиратися назад в цьому питанні. Сториз — це якась основа для соціальної взаємодії — найбільш масштабна і захоплююча середовище для контенту, завдяки якій ми можемо записувати свої події і відстежувати, що відбувається у інших людей прямо на екранах своїх смартфонів.

Виконавчий директор Facebook Марк Цукерберг повідомив, що Facebook має переконатися, що «реклама так само хороша Stories, як і в стрічці. Ми хочемо впровадити всі зміни Stories таким чином, щоб це не змогло зашкодити нашому бізнесу». Тому сервіс Facebook Stories потребує сотень мільйонів користувачів, які як раз і проживають в Індії.

У Facebook завжди буде місце для текстового контенту, але якщо користувач відчує потребу в більшому емоційному впливі, то така людина рано чи пізно звернеться до Сториз і сторителлингу.

Джерело: http://ua-games.com.ua/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here