Genshin impact: як активувати замикаючий камінь? / мисливці за грозами сейрая i [проходження]

0
74

Настав час вивчити острів сейрай в genshin impact. Відправляйтеся на південь інадзуми, щоб дізнатися, які таємниці зберігає територія, особливо збережена електро-стихією.

мисливці за грозами сейрая в genshin impact-це завдання світу, в рамках якого гравцям належить позбутися від влади електро на території острова. Приблизно те ж саме відбувалося по серії квестів в завданні світу»спадщина оробасі».

Далі представлено докладне проходження мисливці за грозами сейрая i. Дізнайтеся, як користуватися запечатують камінням в геншин імпакт.

Як почати мисливці за грозами сейрая в genshin impact

Дане завдання світу видається гравцям, які пройшли сюжетну серію квестів «всевидючий бог, тлінний світ». Досить телепортуватися в інадзума-сіті, щоб завдання помістилося в список активних. Там же підійдіть до катерини для початку дослідження.

Цілі

  • поговоріть з катериною.
  • знайдіть шукачів пригод острова сейрай.
  • відправляйтеся до замикаючого каменю.
  • ідіть по котячим слідам.
  • огляньте ящик для підношень.
  • відправляйтеся в село за матеріалами.
  • знищіть викрадачів скарбів.
  • ідіть до їхнього табору.
  • поверніться в святилище і полагодите ящик.
  • поговоріть з неко.
  • запечатайте «замикаючий камінь».

Проходження мисливці за грозами сейрая в genshin impact

Отримавши завдання, сідайте на корабель в найближчій до південного острова точці – на сході татарасуни. Відправляйтеся по шляхових точках до місця, прихованого грозами. Найкраще рухатися відразу до статуї семи архонтів, щоб відкрити на карті сейрай. За розблокування карти ватацумі і сейрай гравець отримає ачівку»континентальний дослідник: царство бурхливого грому ii».

будьте обережні. На кожному кроці після висадки на острів гравця чекатиме «профілактичний» удар блискавкою.

Де знайти шукачів пригод сейрая

Після активації статуї електро архонта в селі косекі, вирушайте по маркеру завдання за шукачами пригод. Поговоріть з ейко, що стоїть в таборі прямо біля шляхової точки, а потім ідіть разом з нею досліджувати замикаючий камінь. Тайсуке розповість про дивні котячих слідах, за якими і піде мандрівник (просто рухайтеся в зони, відмічені на карті). Досліджуйте святилище, до якого вийдете в кінці шляху.

Розмовляючи з кішкою, мандрівник отримає ачівку » я кішка. Мене звуть неко»»

Як полагодити ящик для підношень

Вона попросить полагодити ящик для пожертвувань. Взаємодійте з ним, а потім йдіть на пошуки потрібних матеріалів. На місці виявиться багато викрадачів скарбів-убийте їх усіх.

Не забувайте, що по гравцеві може вдарити блискавка, тому стежте за землею, яка починається світитися перед розрядом.

Поговоривши з переможеним викрадачем скарбів, вирушайте в їх табір на території форту хіраумі. Пошукайте у всіх підсвічених ящиках, щоб зібрати дошки, мотузку і цвяхи, а потім повертайтеся в святилище асасе і відновіть ящик.

Повідомте про зроблену роботу неко.

Слідуючи її інструкціям запечатайте «замикаючий камінь».

Доторкніться до всіх світяться списам, щоб зняти з них екран. Поверніть обидві частини конструкції так, щоб на стороні, що дивиться в бік «списа», було стільки ж сегментів паперового ярлика, скільки і на палиці, вставленої в землю. На скріншоті нижче показано, як вирішується загадка з першим запечатує каменем.

Після цього грозовий купол відступить до центру острова, а 1-а частина квесту буде завершена. Але попереду є й інші запечатуючі камені. Їх також доведеться активувати, щоб потрапити в центр острова сейрай.

Нагороди

Стартовий квест завдання світу мисливці за грозами сейрая принесе гравцям:

  • 40 каменів витоку;
  • 300 досвіду пригод;
  • 4 досвіду героя;
  • 30000 мори.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here