Російські банки почали видавати пільгові кредити на електромобілі

0
53

Великі комерційні банки росії почали видавати автокредити для покупки електротранспорту за спеціальними зниженими ставками. Хоча кредити на електромобілі поки не користуються особливим попитом, а банки можуть зіткнутися з неліквідністю застав, ніша кредитування таких покупок визнана перспективною, з високими чеками і надійними клієнтами.

Відомо, що з початку вересня втб починає кредитувати покупку електромобілів у офіційних дилерів під 3% річних на термін до 7 років, при цьому пропонується фіксована ставка страхування на весь термін виплати кредиту. Подібні програми вже мають газпромбанк, сетелем-банк («дочка» ощад) і росбанк. У деяких випадках ставки і умови можна порівняти, в деяких відсоток вище.

Минулого року в росії було продано 5,3 тисячі старих і 687 нових електромобілів. Цього року спостерігається зростання продажів — за п’ять місяців 2021 року росіяни купили 2,7 тисячі старих і вже 650 нових машин. У разі нових авто ціни починаються від декількох мільйонів рублів, всі вони відносяться до преміального сегменту.

За деякими даними сьогодні в країні кредитування покупок електромобілів становить менше 0,5% загального ринку автокредитування. Експерти вважають, що росії потрібні не тільки кредити за спеціальними ставками, а й збільшення обсягів виробництва і дистрибуції, створення інфраструктури і, як наслідок, зростання інтересу до електрокарів.

У втб визнали, що інфраструктура в країні практично відсутня, але перспективи ринку значні. В інших банках очікують зростання ринку після початку виробництва електромобілів в країні — не раніше 2025 року. Нещодавно затверджена концепція розвитку електротранспорту в росії передбачає, що до 2030 року електромобілі займуть не менше 10% від усіх вироблених в країні транспортних засобів.

У банках вважають, що орієнтація на преміальних клієнтів зробить кредити на електрокари практично безризиковими навіть при низькому відсотку, причому можливість прострочення в цьому сегменті мінімальна. Правда, кредитним організаціям варто заздалегідь підготуватися до труднощів з реалізацією заставного електротранспорту в разі невиплати — попит на такі машини поки залишає бажати кращого.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here