The elder scrolls online отримає згладжування на базі машинного навчання dlaa

0
18

Технологія згладжування з алгоритмами машинного навчання nvidia dlss дозволяє збільшити продуктивність зі збереженням якості зображення в вимогливих іграх, особливо при високій роздільній здатності і ефектах трасування променів. Технологія дає додаткові сили відеокартам rtx середнього сегмента, дозволяючи їм «перетравлювати» дозволи 4k, а власникам флагманських відеокарт дозволяє зберегти прийнятну частоту кадрів при максимально можливих налаштуваннях.

У старих іграх, які для відеокарт rtx будь-якого покоління не представляють складності, dlss марний. Однак розробники з zenimax online studios знайшли можливість використовувати технологію для підвищення якості графіки в the elder scrolls online, 7-річної mmorpg, що вийшла в 2014 році. Провідний інженер з графіки в zenimax алекс тардіф (alex tardif) розповів у своєму twitter @longbool про створення технології deep learning anti-aliasing (dlaa) — модифікації dlss, з якої виключений компонент апскейлінга.

Подробиць про роботу dlaa не так багато, технологія точно не буде підвищувати продуктивність або компенсувати її зниження при згладжуванні, але якість зображення повинна бути вище всіх похвал: «…абсолютно неймовірне згладжування. Це неймовірно, це безумство, наскільки це добре», — цитує креативного директора zenimax online річа ламберта ресурс wccftech.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here