YouTube і WhatsApp всерйоз взялися за достовірність вмісту

0
131

Керівництво YouTube планує витратити мільйони доларів на чистку відеоплатформи від недостовірної інформації та різних фейкових вкидань.

Представники відеохостингу чесно визнають, що повністю позбутися величезного обсягу недостовірних новин та інших публікацій вони не здатні, тому частина виділяється бюджету піде на просвітницьку роботу і навчання користувачів вмінню самостійно визначати істину від дезінформації.

Боротьба з фейками

Прозвучала цифра у $25 мільйонів, яка піде на фільтрацію опублікованого контенту. Частину коштів буде витрачена на створення професійної робочої групи з числа експертів та працівників новинних організацій. Їх робота буде полягати в покращенні якості публікуються новин. Крім цього, в планах відеохостингу залучити до участі в проекті відомих блогерів, які стануть поширювати інформаційні ролики на тему розпізнавання вкидань і неправдивої інформації.

У найближчому майбутньому пошукова видача YouTube буде включати посилання на новинні статті разом з їх джерелом. Також деякі ролики доповняться текстовими фрагментами з «Вікіпедії», для того щоб користувачі могли формувати максимально об’єктивну думку щодо тієї чи іншої публікації.

Не так давно найпопулярніший світовий хостинг став предметом невдоволення і критики новинних компаній. Причиною стало просування в топ відеороликів, зміст яких викликало значні сумніви в правдивості. Одним з прикладів є відео з різними «теорії всесвітньої змови» та інші конспіративні судження. Як правило, такий контент є наслідком гучних подій – стихійного лиха, катастроф, терактів тощо

Керівництво ресурсу не заперечує, що хостинг своїми силами не справляється з величезним потоком контенту, оскільки свіжі ролики з’являються кожну секунду. Сьюзен Войжицки, гендиректор сайту анонсувала нововведення, завдяки яким користувач буде сам визначати достовірність розміщеної інформації з допомогою нейтральних джерел – енциклопедій, великих новинних порталів.

Всім світом за правду

Не відстає від YouTube та інша популярна ресурс – WhatsApp. Хоча її політика боротьби з помилковими вкиданнями більш ніж зрозуміла. З месенджером пов’язаний нещодавній гучний скандал, що закінчився трагічно. В Індії кілька людей стали жертвами самосуду за звинуваченням у викраденні дітей з-за неправдивих чуток, що поширилися в WhatsApp.

Індійський уряд стало вимагати від керівництва месенджера адекватних рішучих дій, щоб уникнути подальших трагічних наслідків таких вкидань. WhatsApp в рамках співпраці з владою Індії почав вести інформаційну роботу. У місцевих ЗМІ з’явилися просвітницькі пам’ятки з правилами, які допомагають відрізняти достовірний контент від фейкового.

Так, WhatsApp рекомендує перевіряти прочитані відомості, які не виглядають правдивими, аналізувати кілька новинних джерел. Також месенджер радить бути уважними з новинами, зміст яких провокує сильний емоційний відгук, злість, агресію, а також не передавати іншим користувачам публікації з завідомо сумнівним змістом.

Таким чином, основна діяльність WhatsApp і YouTube по боротьбі з недостовірними новинами поки пов’язана з поширенням просвітницької інформації серед користувачів, які повинні будуть самі вирішувати, чому варто вірити, а чому ні.

Джерело: http://igry-online.com.ua/

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here